ABC Kupującego

Jak zarezerwować i kupić kociaka w naszej Hodowli.

 

Wszystkie dostępne do sprzedaży kocięta są wystawione na naszej stronie internetowej w zakładce „kocięta – aktualne mioty”.

 

W przypadku zainteresowania kociakiem z naszej hodowli można kontaktować się z nami telefonicznie, sms, mailowo lub przez messenger na facebook/olx. Każdorazowo jednak przed dokonaniem opłaty rezerwacyjnej rozmawiamy z potencjalnymi nowymi opiekunami kociaka telefonicznie i odpowiadamy na wszystkie możliwe pytania.

 

Przed dokonaniem rezerwacji kociaka należy mieć wiedzę czy któryś z domowników ma alergię na koty. Proszę pamiętać, że alergię diagnozuje lekarz, wysyłając nas na badania i na tej podstawie stawiając diagnozę. Reakcja alergiczna na zakupionego kociaka nie jest podstawą reklamacji kota.

 

Przed dokonaniem rezerwacji kupujący otrzymuje mailowo wzór umowy zakupu kociaka celem zapoznania się i akceptacji. Po mailowym zaakceptowaniu umowy przesyłamy wszystkie dane do dokonania przelewu.

 

Aby dokonać rezerwacji kociaka należy przelać na nasze konto bankowe opłatę rezerwacyjną w wysokości 500 zł. W tytule przelewu wpisujemy zawsze imię i nazwisko rezerwującego, cel przelewu (opłata rezerwacyjna) oraz imię wybranego kociaka. UWAGA: opłata rezerwacyjna na poczet zakupu kociaka jest bezzwrotna! Oczywiście jeżeli do sprzedaży nie dojdzie z naszej winy – wpłatę zwracamy w całości.

 

Na wpłatę czekamy zawsze maksymalnie 2 dni robocze, po tym czasie kociak jest zwalniany do dalszej sprzedaży.

 

Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie kupujący otrzymuje mailowo poradnik jak przygotować się na przyjęcie nowego członka rodziny.

 

Co tydzień umieszczamy sesję zdjęciową każdego kociaka na stronie internetowej naszej hodowli (zakładka „kocięta – aktualne mioty”), aby przyszli właściciele mogli pobrać sobie pamiątkowe zdjęcia swojego kociaka.

 

O wstępnym terminie odbioru kociaka informujemy już podczas dokonywania rezerwacji, zawsze staramy się, aby kociaki z danego miotu wyjeżdżały do nowego domu w jednym dniu, co znacznie ogranicza ich stres. Najpóźniej kociaka można odebrać w terminie do 7 dni od daty przypadającej na odbiór kociaka zgodnie z datą jego urodzenia. Chyba, że z ważnych powodów zostanie ustalone z hodowcą, że kociak zostanie odebrany w innym terminie. Jeżeli kupujący nie odbierze kociaka w terminie 7 dni bez szczególnego uzasadnienia, kociak jest zwalniany z rezerwacji, a opłata rezerwacyjna nie jest zwracana. Jeżeli kupujący nie pojawi się na umówionym odbiorze kociaka i nie poinformuje nas o tym – kociak w kolejnym dniu jest zwalniany z rezerwacji, a opłata rezerwacyjna nie jest zwracana.

 

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży kociaka, nawet jeżeli wpłynęła opłata rezerwacyjna. W takim przypadku opłata rezerwacyjna zostaje zwrócona.

 

Informujemy również, że z powodów losowych odbioru kociąt mogą zostać przesunięte w czasie, o czy hodowca poinformuje kupujących najszybciej jak to możliwe i strony wspólnie ustalą nowy termin odbioru kociaka.

 

W dniu odbioru kociaka proszę zabrać ze sobą:

1. Transporter wyłożony materacem/kocykiem, w okresie jesień/zima/wiosna proszę zabrać również gruby koc, aby nakryć transporter z kociakiem.

2. Dowód osobisty (zostanie podpisana umowa zakupu kociaka).

3. Pozostałą płatność za kociaka w gotówce.

 

Na odbiór kociaka prosimy się nie perfumować!

 

Spotkanie z odbiorem kociaka trwa maksymalnie godzinę.

 

Każdy kociak w dniu odbioru jest ważony przy Klientach oraz sprawdzana jest zgodność wszczepionego numeru chipa z rodowodem. Kociak w dniu odbioru jest dwukrotnie odrobaczony i dwukrotnie zaszczepiony oraz otrzymuje rodowód, książeczkę zdrowia oraz stosowną wyprawkę.

Polityka Prywatności

Dane osobowe zbierane tylko w celach kontaktu i zakupu.